Tankar...

"Låt det finnas frid inom dig. Låt dig känna att du är precis där det är meningen att du ska vara. Låt dig inte glömma de tillitsfulla, gränslösa möjligheter du och alla andra föddes med. Må du använda de gåvor du mottagit och förmedla den kärlek som har givits dig. Må du vara nöjd med dig själv precis som du är. Låt den här vetskapen sjunka in i hela din kropp och själ och tillåta den att fritt få sjunga, dansa, berömma och älska. Den finns för alla och envar."

En av de vackraste människor jag känner skickade detta till mig...
Tårarna rinner...
Du saknas!♥

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Va fint! verkligen :)



Hej !!

Jo NU är de jättebra med mig.

äntligen. du vet, det har vart lite av en härva ett tag. men den är över och jag orkar verkligen inte babbla om den. usch! trist bara att de ska sluta så illa med nått som va så bra.



fast nu glömmer vi de..

nya tider, nya möjligheter :)



Vart bor du? Bjud hem mig !!

KRAAAM

2009-10-08 @ 18:10:40
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Miguel

väldigt fint sagt =)

2009-10-08 @ 18:14:55
URL: http://miguelekstrand.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0