Snart nytt år...

Började slutet av detta år med att rensa i mitt hjärta...
Har tagit svåra beslut som ska göra livet lättare att leva...
Ingenting eller någon ska få stå i min väg nå mer...
Ska ge allt det bra en ärlig chans,för jag vet att jag kan o jag vill o jag ska!
Tack alla ni som orkat lyssna o för att ni har funnits där...
Så mycket tid har gått åt till grubbel o tårar,men inte nå mer,slut på det nu...
Alla ni som tycker att jag inte har funnits där,bara så ni vet så är det slut även på det nu,mitt hjärta o min själ är åter tillgängliga för alla jag älskar...

Kärlek till er underbara♥

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

...amen!

det är fan ite lätt de här med hjärtat inte. do i know o do i know.. men de blir fan alltid bra!



KRAM PÅ DIG FINA LENA

2009-12-29 @ 16:37:44
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0